بلاگی برای فایل فولدر

فروش انواع فایل های آموزشی

بلاگی برای فایل فولدر

فروش انواع فایل های آموزشی

بلاگی برای فایل فولدر
کلمات کلیدی

دانلود رایگان گزارش کارورزی رشته علوم تربیتی -دبستان

گزارش روز اول کارورزی

گزارش روزانه کارورزی دانشگاه فرهنگیان

نمونه گزارش کارورزی 4 دانشگاه فرهنگیان

پاورپوینت درباره مدیریت زنجیره تامین

دانلود رایگان پاورپوینت مدیریت زنجیره تامین

مبانی نظری

نمونه کارورزی 4

گزارش نهایی کارورزی 1

دانلود گزارش کارورزی 1 دانشگاه فرهنگیان

نمونه گزارش کارورزی 1

حسابداری بهای تمام شده

جزوه حسابداری صنعتی

پیشینه تحقیق بهره وری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهره وری

مقیاس حافظه وکسلر

تفسیر آزمون حافظه وکسلر

تست مقیاس حافظه وکسلر

آزمون حافظه وکسلر بزرگسالان

طرح درس با الگوی ساختن گرایی

روش تدریس سازنده گرایی

الگوی های فعال تدریس الگوی ساختن گرایی

پیشرفت تحصیلی فرزندان

رابطه کمالگرایی و الدین

رابطه کمال گرایی والدین و پیشرفت تحصیلی فرزندان

مالیات های غیر مستقیم و مستقیم

فصل پنجم اقتصاد بخش عمومی

دانلود کتاب مالیه عمومی جمشید پژویان pdf

منظور از ریل گذاری اقتصادی چیست

خلاصه درس های اقتصاد دهم


بررسی رفتار مصرف کننده دکتر جمشید سالار (خلاصه و نمونه سوالات)

دانشجویان و کاربران گرامی ،در این بخش کامل ترین و جامع ترین مجموعه درس بررسی رفتار مصرف کننده ،مدیریت رفتار مصرف کننده شامل خلاصه کتاب بررسی رفتار مصرف کننده دکتر جمشید سالار بهمراه مجموعه سوالات تالیفی کتاب و همچنین نمونه سوالات امتحانی پایان ترم ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با پاسخنامه با کد درس 1218676-1235021 با فرمت pdf ،ppt،word آماده دانلود شده است که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

بخشی از متن پاورپوینت:

بخش بندی ، ادراک ، یادگیری و حافظه

مقدمه

مصرف کنندگان نقش مهمی در استراتژی بازاریابی شرکت ها دراند. در دنیای امروز قدرت چانه زنی مشتریان بشدت افزایش یافته است . شرکت ها باید با شناسایی بخش های مختلف بازار ، محصولاتی را تولید کنند که نیاز ها و خواسته های این بخش ها را تامین کنند . بنابراین ، شرکت ها باید از استراتژی (( بازاریابی انبوه )) به سمت استراتژی (( سفارشی سازی انبوه )) حرکت کنند.

بخش بندی رفتارمصرف کنندگان :

شرکت ها می توانند مصرف کنندگان را براساس متغیرهای جمعیت شناختی همچون : سن ، جنس ، درآمد یا شغل بخش بندی کنند.بعلاوه یک تقسیم بندی دیگر براساس متغیرهای روانشناختی مصرف کنندگان را براساس نحوه گذراندن اوقات فراغت ، نوع موسیقی و رنگ مورد علاقه تقسیم میکند.دانستن ویژگی های مصرف کنندگان ، نقش مهمی در بازاریابی  دارد.بنابراین ، شناخت بخش های مختلف بازار و طراحی تولید محصولاتی متناسب با نیازها و خواسته های هر یک از بخش ها یکی از وظایف ضروری مدیران بازاریابی است.ایجاد وفاداری برای برند شرکت ، یک استراتژی هوشمندانه بازاریابی است. بنابراین شرکت ها در بخش بندی بازار ، ابتدا بخش های وفادار یا مصرف کنندگان عمده را تعریف می کنند. معمولا بازاریان در تعریف بخش های بازار از قانون 80/20 استفاده میکنند. بر اساس این قانون 20 درصد مشتریان باعث فروش 80 درصدی سازمان میگردد.

بخشی از متن سوالات:

- تعریف نگرش را بیان کنید؟

«نگرش» عبارت است از احساسات، باورها و رفتارهای پایدار افراد درباره ی خود، سایر افراد، ایده ها، محصولات، تبلیغات یا موضوعات. نگرش تعیین کننده رفتارهای مصرفی افراد است.

2- عناصر نگرش را بیان کنید.

نگرش دارای سه عنصر است:

- باورها

- رفتارها

- احساسات

3- نظریه دانیل کاتز چه نام دارد و در چه خصوصی است؟

نظریه ای را به نام «نظریه ی کارکردی نگرش مطرح کرد. این نظریه توضیح می دهد که نگرش چگونه در رفتارهای اجتماعی افراد تأثیر می گذارد.

4- کارکردهای نگرش را نام ببرید؟

- کارکرد سودگرایانه       - کارکرد بیان ارزش

-کارکرد دفاع از خود       - کارکرد دانشی

5- روان نگاری چیست؟

روان نگاری بیان کننده این موضوع است که چگونه افراد از طریق فعالیت ها، علایق و ایده های مختلف، سبک زندگی و هویت خود را نشان می دهند.


رفتار مصرف کننده دکتر جمشید سالار


دانلود رایگان کتاب بررسی رفتار مصرف کننده جمشید سالار


خلاصه رفتار مصرف کننده جمشید سالار


کلیات رفتار مصرف کننده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی